سی ان سی یونولیت

راهنمای خرید دستگاه CNC برش یونولیت و برش فوم

راهنمای خرید دستگاه CNC برش یونولیت و برش فوم

CNC و نکات مهم در خرید سی ان سی

خرید دستگاه سی ان سی کاری است که بسیاری از صنعتگران در مورد آن وسواس و نگرانی دارند تا بتوانند دستگاه سی ان سی بخرند که بیشترین کاربرد را برای آنها داشته باشد ما در این نوشته تحت عنوان راهنمای خرید دستگاه CNC قصد داریم به شما در انتخاب و خرید دستگاه سی ان سی کمک کنیم .

اما، فرایند خرید سی ان سی از تأمین بودجه شروع می‌شود، با شناخت دستگاه‌ها و برندهای مختلف ادامه پیدا می‌کند و در نهایت با انتخاب و خرید دستگاه به پایان می‌رسد. انجام هر کدام از این مراحل مستلزم رعایت نکاتی است که اهمیت ویژه‌ای در شناخت دستگاه سی ان سی دارند. شناخت تفاوت دستگاه‌های مختلف و توانایی آنها در ارائه کارایی مناسب و طول عمر بالا امتیازات مهمی هستند که در طی فرایند خرید سی ان سی باید به آنها دست پیدا کنید و انتخاب خود را با توجه به این شناخت‌ها انجام دهید.

دستگاه های سی ان سی دیوک
برای مشاوره و خرید دستگاه های سی ان سی دیوک با شماره: ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

بنابراین، با توجه به اهمیت موضوع خرید دستگاه CNC مناسب، در ادامه برخی از نکات مهم در اجرایی کردن این فرایند را معرفی خواهیم کرد و شرایط هر کدام را توضیح خواهیم داد.

 

نکات مهم در خرید سی ان سی

اگر به یک سی ان سی حرفه‌ای برش یونولیت و برش فوم نیاز دارید، عوامل متعددی برای بررسی وجود دارد. برای اینکه بتوانید یک محصول را به شکل مناسب و مورد انتظار به پایان برسانید، استفاده از یک دستگاه مناسب و اطلاع از دستورات و روش‌های مناسب آن می‌تواند مفید باشد. بنابراین برای خرید دستگاه CNC مناسب باید به موارد زیر اهمیت دهید:

 

دستگاه سی ان سی برش یونولیت و برش فوم

مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند کیفیت نهایی محصول شما را تحت تأثیر قرار دهد، خود سی ان سی و کیفیت آن است. اگر در یک کارگاه از دستگاه‌های قدیمی‌تر استفاده شود، مطمئناً برخی از نیازهای جدید و فرعی که به کمک دستگاه‌های CNC جدید قابل انجام است، منتفی خواهد بود. خرید دستگاه CNC جدید با ابزارهای نوآورانه می‌تواند توانایی شما در تولید محصولات مختلف بهبود بخشید و محصولات مورد انتظار خود را با توانایی فراتر از انتظار ایجاد کنید. بنابراین، قبل از خرید دستگاه CNC، اطمینان حاصل کنید که دستگاه خود را از یک شرکت معتبر با تجهیزات پیشرفته انتخاب کرده‌اید و از قطعات و تجهیزات ماشین مطمئن شوید.

 

دستگاه سی ان سی برش یونولیت
دستگاه سی ان سی برش یونولیت

کیفیت قطعات دستگاه

کیفیت قطعات دستگاه CNC نقش مهمی در عملکرد دستگاه دارد و دستگاهی که از قطعات بهتری بهره برده باشد، کیفیت کار و طول عمر بهتری خواهد داشت. برای پی بردن به این موضوع، می‌توانید قطعات جانبی آن دستگاه در بازار را بررسی کنید و کیفیت آنها را از لحاظ شرایط مختلف بررسی کنید. دسترسی به قطعات مناسب و همچنین کیفیت بالای آنها عامل مهمی در خرید دستگاه CNC است.

 

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی یکی از مهمترین مواردی است که به هنگام خرید دستگاه CNC مد نظر قرار دهید و به کمک آن استفاده طولانی مدت خود را تضمین کنید. باوجوداینکه در سال‌های اولیه استفاده از دستگاه سی ان سی مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود و دستگاه بدون نقص کار می‌کند، اما به‌مرورزمان به تجهیزات مصرفی و برخی قطعات خاص دستگاه نیاز خواهید داشت. یا حتی در برخی مواد ممکن است به تعمیر دستگاه و جایگزینی قطعات نیاز داشته باشید. پشتیبانی فنی به معنی دسترسی به تجهیزات مناسب، مراکز خدمات پس از فروش، امکان استفاده از گارانتی و برخی شرایط ویژه است که در زمان خرید دستگاه CNC در قرارداد خرید گنجانده می‌شود. اگر بتوانید یک دستگاه سی ان سی با پشتیبانی فنی مناسب انتخاب کنید، مطمئناً در بلندمدت پشیمان نخواهید شد و هزینه کمتری برای تعمیر و نگهداری دستگاه خواهید پرداخت.

ضمانت دوساله محصولات گروه صنعتی دیوک 

برنامه نویسی دستگاه CNC

دستگاه cnc تحت کنترل برنامه کامپیوتری قرار دارد و این کامپیوتر باعث می‌شود که دقت و صحت دستگاه در برش‌های مختلف بسیار بالا باشد.

اگرچه کیفیت دستگاه و قطعات جانبی آن در فرایند خرید دستگاه CNC اهمیت دارد، اما برنامه نویسی مناسب به معنی عملکرد بهتر دستگاه است و می‌تواند طرح‌هایی با جزئیات بهتر ایجاد کند.

دستگاه‌های تولید شده در اتوماسیون صنعتی دیوک دارای نرم افزاری کاملا ایرانی و فارسی است که توسط کارشناسان گروه صنعتی دیوک طراحی شده است.

هزینه خرید دستگاه CNC

بودجه خرید دستگاه CNC عامل بسیار مهمی در انتخاب نوع و اندازه دستگاه است و ممکن است روند خرید را به تعویق بیاندازد یا شما را از خرید یک دستگاه خاص منصرف کند. قبل از اینکه دستگاه را بخرید، اطلاعاتی در مورد قابلیت‌ها، اندازه و ظرفیت دستگاه گردآوری کنید و قیمت دستگاه‌های منتخب خود را گردآوری کنید. در نهایت پس از مقایسه دستگاه‌های سی ان سی مختلف، دستگاه مناسب را با توجه به شرایط بودجه خود انتخاب کنید.

برای خرید دستگاه سی ان سی برش یونولیت و فوم با کارشناسان ما در تماس باشید

 

دستگاه سی ان سی برش یونولیت 

با دستگاه سی ان سی برش یونولیت و فوم دیوک میتوان انواع فوم و یونولیت را به صورت دو بعدی و سه بعدی برش داد.

دستگاه برش یونولیت و برش فوم چگونه کار می‌کند؟

 

متن ویدئو: با سلام علی اصغر دارستانی هستم از گروه صنعتی دیوک. ما در طراحی و تولید دستگاه های سی ان سی CNC با هدف کارگاه های کوچک فعالیت می کنیم. می دستگاه ها و تجهیزاتی تولید می کنیم که می شود با آن کار های بزرگی انجام دهیم. یکی از تولیدات ما دستگاه سی ان سی برش یونولیت است که شما می توانید طرح خود را با یکی از نرم افزارهای طراحی یا گرافیکی بکشید و به دستگاه منتقل کنید. بعد از انتقال طرح دستگاه شروع به کشیدن و برش طرح دلخواه می نماید. جهت سفارش و ساخت دستگاه سی ان سی تماس بگیرید ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰

در فیلم بالا نحو و چگونگی کار با دستگاه CNC برش یونولیت و فوم نشان داده شده است.

 

برای مشاوره و خرید با شماره: ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

آیا می دانید که بهترین تولید کننده دستگاه های برش CNC فوم و یونولیت کیست؟

دستگاه های سی ان سی CNC تولید شده در مجموعه اتوماسیون صنعتی دیوک

دستگاه سی ان سی یونولیت بر

دستگاه سی ان سی برش ابر

دستگاه سی ان سی برش فوم

دستگاه سی ان سی اسفنج

دستگاه سی ان سی برش آهن

دستگاه سی ان سی تراش و برش چوب و تخته

دستگاه سی ان سی نقاش

برش فوم ساخت ایران

و……

لوگوی اتوماسیون صنعتی دیوک

راه‌های ارتباطی با اتوماسیون صنعتی دیوک:

نشانی: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از جمهوری، پلاک ۸۲۶ واحد ۱۸

تلفن تماس : ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای خرید دستگاه CNC برش یونولیت و برش فوم»

  1. بازتاب: تزیین دیوار با یونولیت - فروش سی ان سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا