فروش دستگاه سی ان سی

از کاربردهای دستگاه های سی ان سی چه می‌دانید؟

از کاربردهای دستگاه های سی ان سی چه می‌دانید؟

کاربرد های دستگاه CNC و موارد مشابه برای سروریس دهی بسیار مورد توجه مشتری قرار دارد و جالب است که بدانید دستگاه CNC یکی دستگاه عمومی است که کاربردهای متفاوت و گسترده ای دارد.

این دستگاه به عنوان یک دستگاه صنعتی مادر در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای مختلفی را از خود نشان می دهد.

جدای از اینکه این دستگاه چه مدل هایی دارد، به صورت عمومی از این دستگاه در موارد مختلف استفاده می شود.

دستگاه CNC البته ابعاد مختلفی را نیز به خود اختصاص داده است و هر کدام از این ابعاد نیز می تواند در کاربردی خاص مورد استفاده باشد.

مثلا برای کارهای تزیینی که طول و عرض آنقدرها زیاد نیست، دستگاه با ابعاد کوچک نیز کافی است؛ اما اگر قرار است با استفاده از دستگاه اقدام به برش و تهیه چوب و سنگ برای نمای ساختمان کنید، احتمالا ابعاد کوچک به کارتان نمی آید.

 

کاربردهای دستگاه آنقدر زیاد است که نمی توان آن ها را لیست کرد. در صنایع مختلف و در کسب و کارهای متنوعی از دستگاه CNC استفاده می شود و به همین علت نمی توان کاربردهای این دستگاه را آنقدرها هم محدود کرد. از این دستگاه از صنعت بزرگ خودروسازی گرفته تا لوازم تزیینی کوچک و صنایع نظامی و دفاعی استفاده می شود و همین گستردگی فعالیت را نشان می دهد.

 

فروش دستگاه cnc

خدمات فروش دستگاه cnc برای استفاده در کارگاه ها و مراکز متوسط تا بزرگ صنعتی مورد استفاده قرا می‌گیرد این در شرایطی است که فروش دستگاه cnc از پر فروش ترین دستگاه های برش می باشد .

تفاوت دستگاه های cnc و دستگاه های لیزر در روش برش استهلاک نوع برش دهنده است.که در نوع اول مته عامل برش است و در نوع دم لیزر و نور برای این مورد در اسفاده قرار میگیرد.

برای مشاوره و خرید دستگاه های سی ان سی برش آهن دیوک با شماره: ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

 

دستگاه سی ان سی CNC برش آهن
دستگاه سی ان سی CNC برش آهن و حک روی آهن

کاربردهای دستگاه CNC در ساختمان

یکی از قسمت هایی که در آن از دستگاه CNC استفاده می شود، ساختمان و ساختمان سازی است. البته تا زمانی که مراحل ساخت و به اصطلاح سفت کاری صورت می پذیرد نیازی به این دستگاه وجود ندارد؛ اما در نازک کاری ساختمان از این دستگاه استفاده فراوانی می شود.

اولین بخشی که در ساخت ساختمان از این دستگاه صنعتی استفاده می شود، نمای ساختمان است. فرقی ندارد در نمای ساختمان و یا نمای داخلی لابی ها و …از سنگ استفاده شود یا چوب، دستگاه CNC می تواند گزینه ی خوبی برای برش دقیق آن ها باشد. دستگاه برش سی ان سی چوب و یا سنگ، هر دو و بسته به نوع نمای ساختمان نقش بسزایی در بالا رفتن کیفیت نما خواهند داشت.

 

علاوه بر این، اگر قرار است دیوارهای داخل واحد های آپارتمانی دیوار کوب شود و طرح های خاص و ویژه ای بر روی آن حک گردد، دستگاه CNC می تواند گزینه ی مناسبی برای این کار باشد تا کار هرچه دقیق تر و تمیزتر صورت گیرد.

دستگاه CNC کاربرد گسترده ای در بازار تزیینات دارد. بسیاری از مواردی که در بازار می بینید با استفاده از این دستگاه تولید شده اند. این تزیینات خود شاخه های مختلفی دارد. برای مثال بسیاری از منبت هایی که به وسیله دست و با زحمت زیاد ایجاد می شد امروزه با قیمت ارزان تر با استفاده از دستگاه CNC ساخته می شود. گرچه هنر دست چیز دیگری است اما موارد تولید شده توسط این دستگاه نیز خوب ، تمیز و بدون نقص هستند.

همچنین از دستگاه CNC برای ساخت پنجره های تزئینی و یا درب های نقش دار استفاده می شود که نقش تزیینات را در خانه ها و یا واحدهای تجاری بازی می کنند. البته از دستگاه برای درست کردن وسایل تزیینی مثل قاب های سنگی و چوبی و یا گلدان های سنگی نیز استفاده می شود که این موارد در برخی موارد به هیچ وجه امکان ساخت با دست را ندارند.

نمایشگر ویدیو

برای مشاوره و خرید دستگاه های سی ان سی برش آهن دیوک با شماره: ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

 

کاربرد دستگاه CNC در حکاکی روی فلز

درست است که از دستگاه لیزر برای حکاکی بر روی فلزات استفاده می شود اما برخی از حکاکی های عمق دار و همچنین بر روی برخی از فلزات، دستگاه لیزر توانایی کار ندارد و یا انقدرها به صرفه نیست که با استفاده از لیزر این کار انجام شود. به همین منظور دستگاه CNC برای برش فلزات و حکاکی روی فلزات کاربرد دارد. البته حکاکی کار سخت و دشواری است و اپراتور دستگاه باید با دقت و حرفه ای عمل کند تا مشکلی پیش نیاید.

ساخت ماکت یکی از موارد کاربرد دستگاه CNC است. عموما شرکت ها برای ارائه محصول اولیه مجبور به ساخت یک ماکت یا نمونه اولیه هستند و در این میان از این دستگاه برای ساخت نمونه کمک گرفته می شود. بسیاری از دستگاه های مشغول فعالیت در ایران تنها به صورت تخصصی در این زمینه کار می کنند که سود بسیار بالایی هم دارد.

 

در این مقاله سعی کردیم تنها به برخی از کاربردهای دستگاه CNC اشاره کنیم تا شما بتوانید کاربردهای بیشتر آن را شناخته و در صورت امکان به بازارهای جدید ورود پیدا کنید. قطعا این کاربردها فراوان تر از آن است که بتوان در چند مقاله ی بلند هم به آن پرداخت اما به صورت کلی به چند نمونه از ان ها اشاره شد.

امید است با استفاده هدفمند از دستگاه CNC در کسب و کارهای مختلف و گسترده سازی یا expand بازار کسب و کار مبتنی بر دستگاه CNC ، بهره وری کار با دستگاه را افزایش داده و از آن به نحو احسنت استفاده کنید.

 

 

دستگاه های cnc دارای انواع متفاوتی می باشد

دستگاه های سی ان سی CNC تولید شده در مجموعه اتوماسیون صنعتی دیوک

دستگاه سی ان سی یونولیت بر

دستگاه سی ان سی برش آهن

دستگاه سی ان سی تراش و برش چوب و تخته

دستگاه سی ان سی نقاش

و……

لوگوی اتوماسیون صنعتی دیوک

راه‌های ارتباطی با اتوماسیون صنعتی دیوک:

نشانی: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از جمهوری، پلاک ۸۲۶ واحد ۱۸

تلفن تماس : ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا